Schowaj swoją broń: śmieszna kampania
korzystająca z zabawek erotycznych i prezerwatyw, by promować
bezpieczeństwo użytkowania broni.
Rozwijająca się organizacja ochrony przed bronią
palną w USA wypuściła genialną i kontrowersyjną kampanię. Wykorzystuje ona humor
na bilbordach, pokazując nieciekawą prawdę na temat bezpieczeństwa
broni palnej. Zestawia ze sobą wizerunki dzieci bawiących się
różnymi zabawkami dla dorosłych z wiadomością, że gdy chodzi o
bezpieczeństwo broni w domu, sprawa jest śmiertelnie poważana –
bo jeśli one ją znajdą, będą się nią bawić.
Organizacja "Evolve" pokazała świeży i niebanalny
pomysł jak rozmawiać na temat bezpieczeństwa. Ta kampania
reklamowa, stworzona przez agencję "McCann" jest trudna do przeoczenia i rozpowszechniana w wielu miastach USA - ze względu na jej humor, ale także
dlatego, że przekazuje to co trzeba. Jeśli broń nie jest zamknięta,
nie jest ona w 100% bezpieczna przed dziećmi. Pokazuje też jakie tragedie
mogą się zdarzyć. A zdarzają się i to bardzo często.
Należy podkreślić także ich
nie partyjny wpływ na kontrowersyjną debatę w USA na temat
pozwolenia na broń, sami nazywają się „trzecim głosem w tej
debacie, ponieważ bezpieczeństwo to nie jest żadna ze stron„ Z drugiej strony natomiast czy dzieci bawiące się wibratorem nawet jeśli jest, to tylko dla potrzeby kampanii reklamowej to nie lekka przesada ? A może zamiast kampanii "schowaj broń" zastanowić się nad hasłem "broń nie dla idiotów" ?
To tylko ostatnie wypadki, które wstrząsnęły USA:
27.11.2014 - tragedia wstrząsnęła Stanami Zjednoczonymi. Kobieta przewijała
10-miesięczną córeczkę, kiedy jej 3-letni syn podszedł i postrzelił ją w
głowę.
28.12.2014 w supermarkecie w miasteczku Hayden w stanie Idaho na północnym zachodzie USA dwuletni chłopiec śmiertelnie postrzelił swoją matkę. - To był tragiczny wypadek - oświadczyła miejscowa policja.
0 komentarze:
Publikowanie komentarza